En av helgerna över


Träffade min käraste TIIIIIIZ med :) Hon har hunnit bli 13 år. Gosakatten :) Tänk, så fort jag kom in i köket och ropade på henne kom hon fram o la sig i mitt knä med en gång. Jag och Tiz har vuxit upp tillsammans och det kändes skönt att hon kände igen mig.




igår hade vi kalas för mig här hemma. Min bästa mamma, världens bästa fixade och trixade. Hon lagade maten o gjorde tårta o såg till så att jag styrde upp till kalas. Min bästa :) Det var så roligt att alla som kom, kom. Sichess var ganska trött mot slutet av dagen så hon hittade en pytteliten kartong att sova i :)



3 bra saker från idag:

* Red fast jag var megatrött :)
* Gjorde massa Good Wills idag på jobbet :)
* Åt tårta igen :D
© Helena Nilsson - ALL RIGHTS RESERVED - Bilder skyddas av upphovsrätten och får EJ kopieras!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Åh, jag har missat att gratta dig! Grattis i massor i efterhand!!!! Det var inte mycket med mig i fredags, så det föll bort... Förlåt...=(



Hoppas att du hade en supertrevlig föselsedag och att festen var lyckad, vilket jag förstår att den var=)



Så mysigt det såg ut hemma hos Agneta=)



Kramar!!

Postat av: pamela

HAPPY NEW YEAR TILL DIG OCH OSKAR FRÅN MIG OCH FAMILJEN/BAMSEKRAM pAMELA

2008-12-31 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback