Maneter

Då var tv-debuterna över för igår visades det sista programmet av "Ullared". Jag var med. Det är ett litet barn med som pratar med mig under tiden jag hjälper en kund. Kommer så ihåg den familjen och den flickan för hon var helt underbar :) Hon var helt fantastiskt glad över sin godispåse som hon fått och som hon höll fram framför mitt ansikte för att visa. Så säger hon något så sött som att "jag har fått en kanin"....om godispåsen ;)


För ett tag sen var jag och Seb på universeum och där hade dom så vackra maneter i ett terrarium så tänkte dela med mig av en bild. Kommer kanske fler i framtiden :)

Ha det bra!



Den blev väldigt kornig ser jag nu men orkar inte ändra så det här får bli bra!

© Helena Nilsson - ALL RIGHTS RESERVED - Bilder skyddas av upphovsrätten och får EJ kopieras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback