Ludde på stranden

Följde med till stranden för foton på Paulinas hund Ludde. Jag är faktiskt inte riktigt vän med mitt teleobjektiv så bilderna blev inte så skarpa som jag vill ha dom. När jag blir rik ska köpa ett riktigt teleobjektiv istället för Tamrons fejk.
Det jag är minst nöjd med är nog autofokusen, den går inte att lita på. Sen är objektivet inte speciellt ljusstarkt men det visste jag ju när jag köpte det så det får jag nog inte klaga på lika mycket som med autofokus :D
Han är iallfall en av de roligaste prickarna jag vet, Ludde:







© Helena Nilsson - ALL RIGHTS RESERVED - Bilder skyddas av upphovsrätten och får EJ kopieras!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fina bilder på fin hund...

2009-02-04 @ 20:02:04
Postat av: mellan kusin dahlin

Heej Kusinen!!



Så fina bilder du tar, hoppas nya tillbehöret funkar fint=)



Kram

Postat av: Olivia

Hej!

Vad fina bilder! Jag får nog anlita dig till några kort på mina pållar. Jag är inte så bra på det där.

Ses på fredag? Hoppas det! Kram

2009-02-05 @ 00:40:44
URL: http://www.oliviaoemelie.se
Postat av: ullrika

hittade hit via Madeléne (när jag listade ut att det var dig hon köpte fasta 50mm-villha-objektivet till) å nu har jag snokat runt lite - mest bland dina foton. trots att jag inte är hundmänniska alls blev jag görglad när jag fick se bilderna här ovanför; med det översta som apselut favorit!



tjo!

2009-02-11 @ 22:53:52
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback