Min kaksmula har flyttat

Nytt hem för mitt lilla gryn :)
Orkar inte skriva mer, är dödstrött. Började jobba klockan 7, har varit sjukt kaosartat och mycket att göra på jobbet idag. Flyttatde sen min kakhäst och har donat i det nya stallet. Min älsklingsoskar hade lagat mat sen så ja slapp äta pizza idag. Var otroligt hungrig när ja skulle hem. Här kommer lite bilder på skruttan i det nya stallet, visst ser hon u att trivas bra? :)



 
© Helena Nilsson - ALL RIGHTS RESERVED - Bilder skyddas av upphovsrätten och får EJ kopieras!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh så fiint!! Hon kommer att trivas som fisken där tror jag=) Jättefint!

Postat av: Jennifer

Helt otroligt fint! Där passar ni in som handen i handsken, ska försöka komma och kolla idag!!! Puss

2009-03-21 @ 09:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback