Helena i tv

:D

Ja då har man gjort tv-debut :D
För den som inte såg ullared igår så går den i repris på fredag klockan 19 eller sänds när du vill på kanal 5´s hemsida. Blev intervjuad av ica-nyheter och de har lagt in en av världens fulaste bilder på mig haha. Bloggtjejjerna på jobbet har intervjuat mig för bloggen med och där ser jag iallafall normal ut...

Roligt att se sig själv var det. Kommer nog komma med fler gånger så ni får hålla utkik efter mig. Ska bli filmad nu i dagarna igen. Fick en massa sms och meddelanden på nätet igår under tiden som det sändes och långt in på natten. Bara positiv respons :) Då blir man glad.

Idag ska jag göra hjulinställning på bilen och köpa en ny fälg. Verkligen inte det roligaste att lägga sina små slantar på men bilunderverket behöver ju tas om hand för dess överlevnads skull...man borde kanske inte ha någon bil...

Har inte varit så flitig i mitt fotande det senaste halvåret så jag bjuder på en sommar-favorit-i-repris här:

© Helena Nilsson - ALL RIGHTS RESERVED - Bilder skyddas av upphovsrätten och får EJ kopieras!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du vet väl att nu när du är berömd måste du uppdatera din blogg lite oftare! :P

Postat av: Anonym

HejHelena!

Tittade på Ullareds reprisen igår

du var sååå proffsig har försökt att ringa

Kramar från Mormor o Morfar

2009-11-21 @ 11:33:47
Postat av: Marcus

Åh, äntligen hittade jag dig <3



Måste bara säga att du är den skönaste och

sötaste jag sett. Du borde fått minst lika mycket tv-tid som den där Morgan.



Sköt om dig sötnos <3



Kram

2009-12-14 @ 23:07:36
URL: http://mcan.noll8.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback