Hemma hos oss

Önskar jag hade ett bra vidvinkelobjektiv men man tager vad man haver och ser glad ut eller hur :)
Glimtar från vårt hem.

  
 

Sist men inte minst, mina växtprojekt. Växten till vänster har tagits från en annan växt och sen vuxit till sig och fått rötter i ett glas. Nu har jag planterat två av bladen. Växten till höger är ett arrengemang som jag fixat själv :)

 

Förresen, min Seb är världens finaste :)
© Helena Nilsson - ALL RIGHTS RESERVED - Bilder skyddas av upphovsrätten och får EJ kopieras!

Kommentarer
Postat av: Emma

Aaah, omtapetserat! Ser himlans fint ut horredu! :D :D Hoppas du har du bast! Puss kram

2010-03-12 @ 08:22:45
Postat av: Marcus

Önskar jag var din Seb <3

2011-04-24 @ 12:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback